tutoriale, szablony, web design

Pytania - Jeśli macie jakieś pytania lub uwagi, to zapraszam na nasz profil ask.fm. Postaramy odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące szablonów, zamówień, jak również zaradzić conieco w sytuacji, gdzie szablon nie chce współpracować. Propozycje - Jeśli masz pomysł na ciekawą instrukcje, która mogłaby pomóc lub zainspirować wielu blogerów, daj nam znać! Z chęcią pomożemy! Propozycje możesz zostawić tutaj: Propozycje Pomoc - Gdyby ktoś desperacko szukał pomocy i wszystkie instrukcje go zawiodły, to jest e-mail tyler (bizarre1309@gmail.com ) i tam można pisać, mardzić na bloggera i resztę świata, no i ogólnie to też szukać pomocy. #idontjudge

sobota, 29 czerwca 2013

Zamówienie - Prawdziwa Córka Ewy



Autor:tyler;
Dodany: 29 czerwca 2013;
Baza:szablon Simple


brak możliwości pobrania



Dzisiaj zamówienie dla Mrs. Everdeen. Przyznam, że bardzo lubię robić "tumblr'owskie" szablony, dlatego też  naprawdę miło wykonywało mi się ten szablon. Layouty w takim stylu, nie dość, że wyglądają dosyć ciekawie i inaczej, to jeszcze na ich wykonanie nie potrzeba długiego czasu. I tutaj wyjaśnienie dla innych zamawiających, Wasze szablony nadal się robią, ale w porównaniu z tym słodkim maleństwem, na ich wykonanie trzeba trochę czasu. 

Z rozmowy z Mrs. Everdeen wygrzebałam oto poniższe wymogi:
  • Szablon jasny, głównie biel i szarość;
  • w stylu tumblr;
  • tło - białe drewno; 
  • lewa ramka ze zdjęciem;
  • kolor czcionki ciemnoszary;
  • komentarze nad postem, przycisk wyróżniony;
  • lewokolumnowy;
  • link pod kolor nagłówa ( zdjęcia );
  • w lewej kolumnie miejsce na karty, informacje i listę;
  • efekt dla różnych rodzajów tekstów;
  • pomysł autorki: przycisk "obserwuj";
Oj chyba siebie pogrążam dodając te wymogi. No cóż, ewidentnie jakoś nie wpasowałam się w nie, ale mam nadzieję, że skoro Mrs. Everdeen zaakceptowała powyższy szablon to znaczy, że jej się chociaż troszkę podoba. Obiecuje następnym razem będę bardziej się trzymać Waszych pomysłów :)

15 komentarzy:

  1. Można u ciebie zamawiać? :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny, uwielbiam takie szablony w stylu tumblra :D W ogóle, Tumblra uwielbiam więc... (nołlajfing xD)
    A ja chcę Ci podziękować, bo dzięki Twoim kodom stworzyłam swój szablon :) Jesteś świetna, a Twoje instrukcje są na tyle jasne, że nawet taki amator jak ja nie boi się już bardzo HTML i CSS (a to serio duży komplement dla Ciebie xD).
    Podkradłam tło z Twojego bloga; ze wszystkich przeze mnie znalezionych, ten najbardziej mi pasował (mam nadzieję, że się nie obrazisz! :D). A masz może jakieś linki stron z tłami (prócz http://subtlepatterns.com/)? Może znalazłabym coś fajnego dla siebie ;)

    No i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga! Jesteś wielka, serio :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Jest mi bardzo miło, że mogłam "pomóc" Ci stworzyć Twój szablon. Co do teł, to przyznam, że jest z tym nieciekawie, bo zwyczajnie ściągam je z google grafiki, bo nie wiem gdzie szukać. A na subtlepatterns są boskie tła, ale do web design'ingu, dlatego nie są aż tak przydatne. :(

      I dziękuję :)

      btw. Dałabyś radę podać swojego maila, bo mam jedną drobną sprawę?

      Usuń
    2. kolo.regina@gmail.com ;)

      Usuń
  3. Progres i rozwój jednym słowem cudownie ;) tu u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablon jest świetny! I naprawdę po raz kolejny utwierdzam się w przekonaniu, że jesteś prawdziwą blogspotową perełką :).
    Tylko mogłabyś pakować szablony jako pliki, żeby osoby graficznie upośledzone mogły je z łatwością ustawić :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo wygodniej jest je pakować na pastebin, aczkolwiek kolejne szablony będą prawdopodobnie do pobrania i na pastebin jako kod, i z hostuje jako plik xml :) Wszystko dla Waszej wygody. Oprócz tego w trakcie tworzenia jest podstrona FAQ i tam na pewno będzie wspomniane jak wrzucać szablony na bloga i jedną,i drugą opcją. :)

      I bardzo, bardzo, bardzo, bardzo dziękuję za miłe słowa. Naprawdę zachęcają i pobudzają człowieka do dalszej pracy. :)

      Usuń
  5. Wow! Szablon cudny. Baardzo podobają mi sie kolorki, świetnie dopasowane itd. Nadal nie wiem jak robisz tak świetne szablony, i w dodatku tak podobne do tych z tumblra. Nie no, mistrzyni w każdym calu! W wymogach jest, że styl tumblr. A inne style jakie wykonujesz? Bo jestem zainteresowana i chciałabym wiedzieć więcej :* Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej:)Mam mały problem.Od niedawna używam szablonu Simple.Wszystko jest ok,tylko w komentarzach są białe ramki i nie mogę się ich pozbyć;( Specjalnie dałam tło,żeby nie było widać.Drugi problem to duże literki (data,oraz tytuł gadżetu,archiwum)nie mogę zmienić na mniejsze w ustawieniach.Jest inny sposób na to?Pozdrawiam:)Ps.spróbuję skorzystać z Twoich instrukcji jak dokończę szablon.A właśnie teraz nie robię w blogu,tylko osobno:http://love--graphic-css.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za rade:)Zastanawiam się,dlaczego po ustaleniu wysokości kart linki (dodatki graficzne) również się przesunęły?co zrobić,żeby były bardziej 'na górze' a karty zostały jak są? komentarzami zajmę się na końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak mnie zastanawia czy o pobraniu informować pod najnowszym postem czy raczej tym z szablonem... W każdym razie napiszę Ci to tutaj. Zabiorę szablon http://imageshack.us/a/img163/657/3de1.png na goshija.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń