Zamówienia

Zamówienia
i (prawie) wszystko, co ich dotyczy

edit 18/03/2016 - zamówienia są przyjmowane
Czekam na zainteresowanych!


Informacje
dotyczące zamawiania szablonów

» Zamówienia przyjmuje Tyler.
» Zamówienia realizowane są w przeciągu 2 tygodni do 1 miesiąca. Wszystkich zamawiających proszę o wyrozumiałość i cierpliwość.
» Zamawiający musi dostarczyć odpowiednie wytyczne do wykonania szablonu. W innym przypadku zamówienie zostanie odłożone, bardzo często bez ostatecznej możliwości wykonania lub całkiem odrzucone (O tym jak zamawiać znajdziesz poniżej).
» W każdym szablonie znajduje się informacja dot. autora szablonu. Forma tzw. "kredytu" jest ustalana przez autora. Zamawiający nie może tej informacji usuwać. W przypadku gdy takiego creditu zabraknie, zamawiający ma obowiązek dodać link do GT na stronie głównej bloga.
» Szablony wykonywane są tylko na blogi na platformie blogger.com ( inne platformy do dyskusji ).



Regulamin
Co zrobić, aby moje zamówienie zostało zaakceptowane?

  • Zamówienia są składane tylko i wyłącznie drogą mailową.
  • Zamówiony szablon jest tylko do użytku własnego.
  • Zamówienie należy złożyć według schematu opisanego obok [mają zostać zawarte wszystkie informacje].
  • Gdy zamówienie zostanie przyjęte, od zamawiającego wymaga się potwierdzenia, że jest wciąż zainteresowany. Kontakt z zamawiającym powinnien być utrzymywany regularnie, co 2-3 dni.
  • O regulaminie zamawiający jest informowany raz jeszcze w e-mailu z pozytywną odpowiedzią.
  • Jeśli przeczytałeś/aś regulamin na końcu maila dopisz: Trzymam fretkę za łóżkiem.
  • W przypadku zauważenia, że ani regulamin, ani post dot. zamówień nie został przeczytany - zamawiający nie dostanie żadnej wiadomości zwrotnej, a jego zamówienie nie zostanie przyjęte (:


Jak zamawiać?
Czyli chwila prawdy

Prośby o wykonanie szablonu należy kierować na e-mail:  bizarre1309@gmail.com z adekwatnym tytułem. W e-mailu powinny znaleźć się adekwatne informacje dotyczące wyglądu szablonu, jednak jeśli nie wiesz co napisać, skojrzystaj z poniższego schematu!
 » Nazwę/Nick zamawiającego;
 » Adres bloga, na który zamawiamy szablon;
 » Krótkie hasło, opisujące szablon (np. minimalistyczny, biały, pastelowy); » Szczegółowe informacje techniczne (szablon jedno/dwu/trzy kolumnowy; menu pod nagłówkiem lub w kolumnie bocznej itp. (rozrysowane układy mile widziane);
 » Ewentualne źródła pomocne przy wykonywaniu pracy (np. dokładny obrazek tła, nazwa czcionki czy grafiki, które chcemy, aby były użyte w nagłówku/szablonie );
 »* Wizualny opis szablonu (jeśli ktoś umiałby tak opisać szablon, prosiłabym, aby to zrobił);
 W wiadomości zwrotnej powinna pojawić się informacja, czy szablon został wpisany do kolejki zamówień czy nie. (Zazwyczaj odpowiedż negatywna nie jest złośliwa, a spodowana sprawami osobistymi i obowiązkami "szabloniarek".

Style
Czyli jak będzie wyglądał mój szablon

Styl, w jakim jest wykonany szablon to indywidualna sprawa zamawiającego. Jednak należy wziąć pod uwagę, że nie każdy jest dobry we wszystkim. Więc nie każdy "szabloniarz" jest w stanie przyjąć na klatę każdy pomysł czy wizję osoby zamawiającej. Dlatego zanim zamówisz szablon na tym blogu, przejrzyj galerie i odpowiedz sobie na pytanie: Czy tu się robi szablony jakie mi się podobają?  Nasze szablony posiadają jedną, główną cechę, a mianowicie minimalizm. Wiąże się z tym fakt, że w szablonie jest jedno proste miejsce, gdzie dany art jest zalinkowany i można go zmieniać w każdej chwili. Jesteśmy jednak otwarte na wszelkie propozycje. Czasem dobry pomysł może pokonać bariery, które do tej pory były poza naszym zasięgiem. Jednak w takiej sytuacji musicie dać nam troszkę więcej czasu na wykonanie pracy.



Regulamin może ulec zmianie w każdej chwili
Szablon wykonany przez Tyler